justinnovell

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

One Less lonly girl :)

Av Emilia Skoglund - 5 januari 2012 15:02

Kapitel 3



Denna gången vaknar jag av att bagageluckan på taxin öppnas och att Miriam står utanför bilen och skriker. Jag tittar ut där Miriam står och tappar nästan hakan. Huset är ENORMT. Jag hoppar ut ur bilen, mamma har lagt mina väskor på marken. Jag plockar upp dom och rusar in med Miriam framför mig. Huset är till och med finare på insidan. Jag blir helt paff av hur vackert det är. Miriam skriker plötsligt ännu högre.

-"MITT RUM!! DET ÄR ENORMT!! MICHELLE KOM OCH KOLLA!" Jag kommer upp. Hennes rum ÄR verkligen enormt. Jag springer upp en trappa till. Där finns bara en kort korridor och sen en dörr. Jag öppnar dörren. Stort rum, med eget badrum, walk-in garderob och världens största säng. Mitt eget badrum har ett badkar och duch, det är helt sjukt. Jag börjar hänga in mina kläder och ställa upp mina skor i min garderob, och sen ställer jag in alla mina "toalett"- saker i badrummet. Sen kastar jag mig på sängen, tar upp mig mobil och slår in numret jag fick av Justin. Jag hör Miriam skrika igen, antagligen har hon hittat något nytt fantastiskt. Jag klickar på "Ring" det går fram signaler. Efter tre eller fyra svarar någon.
-"Heey Michelle!" Jag tappar andan föe en sekund sen svarar jag honom.

-"H..hey! Ja, jag har kommit hem nu... och tänkte bara att jag kan ju ringa lite snabbt och...." Jag hörde Miriam börja gråta, men struntade i det och gick och tittade ut genom fönstret.

-"Wow, ditt rum är otroligt!" Jag vänder mig om. Där står Justin. Justin Bieber. Det var därför Miriam skrek.

-"Omg... du är här i mitt rum!" 

-"Ja, jag är i ditt rum!" Han skrattar.

-"Jag ville egentligen fråga om du vill hänga med till stranden? Det är jätte varmt ute så skulle va skönt att få bada." Jag stirrar på honom. Han skrattar åt mig, sen ler han.

-"Jag måste bara fråga mamma..."
-"Har jag redan gjort, packa nu, jag väntar nere i min bil." säger han och går. Jag tar på min bikini under mina shorts och linne, sen går jag ner. Mamma kramar om mig.

-"Lycka till med din dejt" Viskar hon i mitt öra. Jag ger henne en sur blick sen går jag. Justin tar min hand, tittar mig i ögonen och ler, sen startar han bilen och vi åker till stranden. Som om det vore helt naturligt att åka till stranden med Justin Bieber.


_____________________________________________________________________________


Haha jag är typ besatt av att skriva nu, tre kapitel på en dag ^^ men ska nog sluta skriva nu, men får se ett till kapitel ikväll har jag tänkt ^^ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Skoglund - 22 juli 2012 19:19

Men bloggen läggs ner. Kapitlen kommer vara kvar men jag tänker inte skriva mer. Har varken tiden eller orken. Tack för att ni läsare var så engagerade! ...

Av Emilia Skoglund - 29 juni 2012 11:20

Kapitel 41   Del 1     Hur skulle mitt liv se ut om det inte var Justin jag mötte på flygplatsen, utan Josh? Skulle det se ut ungefär såhär?:     Vi hör en massa flickor skrika när vi kommer in på flygplatsen. Först låter det som om d...

Av Emilia Skoglund - 28 juni 2012 08:10

Jag skulle bara säga att jag håller på med ett kapitel, ett lååångt kapitel. Typ som gör att gottgöra er, för att ni är så flitiga läsare! :) Jag kan inte säga vad det handlar om, men jag hoppas verkligen att ni kommer tycka att det var värt att vänt...

Av Emilia Skoglund - 16 juni 2012 16:17

Kapitel 41         Jag tittade besviket på min arm. Flera veckor hade gått men ärren var inte borta än. Ingen på filminspelningen hade sagt något, men jag såg att dom stirrade. Jag hade flera gånger försökt prata med Josh, men han hade bara...

Av Emilia Skoglund - 29 maj 2012 19:24

Kapitel 40         Jag hade varit väldigt stressad på senaste tiden. Filmen, intervjuer, familjen, jag hade helt enkelt inte tid, och som grädde på moset hade jag inte längre Josh att prata med. Livet var inte lätt.  "Jag sticker nu, h...

Presentation


Heeeeey :D Jag heter Emilia och jag är en MEGA Belieber. Justin är en stor inspiration för mig, Never say Never! Puss och kram, gilla min Novell!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska Michelle välja? Josh eller Justin?
 Justin
 Josh

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards