justinnovell

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

One Less lonly girl :)

Av Emilia Skoglund - 13 januari 2012 07:25

Kapitel 13



När hissdörrarna öppnades kastade jag mig ut, och kort där efter kom Justin. Det stod sjukhuspersonal och väntade på oss, så när vi kom ut tog dom tag i alla oss och ledde iväg oss till ett rum. 

-"Har någon av er klaustrofobi?" Frågade en av läkarna.

-"Jag har." Svarade jag och Justin i mun på varandra. 

-"Okej, så ni fick panik av att vara fast i hissen?" Justin och jag nickade och jag fick en snabb flashback. 

-"Det var obehagligt att vara instängd och jag kunde inte andas i början." Sa jag. Läkarna nickade. 

-"Ja, det verkar inte vara något större fel, ni har bara fått en chock. Bara ta det lugnt så är allt bra." Vi sa tack och gick för att fortsätta shoppa. Jag fyllde snart år, den var den 18 augusti och jag fyllde år den 23 så Justin sa att han skulle köpa ett paket till mig. Jag sa att det inte behövdes men han var envis så jag gav med mig. Själv gick jag till en annan affär och kolla på kläder. Jag köpte en tröja och ett par shorts. Sen kom Justin tillbaka med en påse i handen. Jag skakade på huvudet och log. 



Efter att vi shoppat hela dagen, åkte vi hem till mig och kollade hur det var med mamma. Hon var på fötter igen och mådde mycket bättre. Hon log och skrattade. Jag var glad för hennes skull och vi kramade om varandra och pratade mycket. Hon hade till och med varit och köpt en present till min födelsedag. 




Dagen innan min födelsedag sov Justin över hos mig, och vi såg på film och åt massa godis, sen somnade vi. Mamma väckte oss klockan 8, och sjöng Ja må hon leva på svenska. Justin sjöng med, han hade lärt sig hela! Det var otroligt att han lärt sig den så snabbt, och jag satt och log hela tiden. Mamma kom fram med sitt paket först. Det var ett kuvert, och i låg biljetter till Panic! At the discos konsert den 25 augusti. Jag var besatt av dom innan, men inte längre. Gjorde det något? Nej. Jag fick se dom live för första gången! Jag var otroligt glad och kramade om mamma. Sen tog Justin fram sitt paket. Jag öppnade det och i lådan låg en väldigt vacker klänning och ett fint halsband med en pärla. Jag gapade. Den var otroligt vacker.

-"Pröva den!" Sa han och gick ut ur rummet. Mamma hjälpte mig få på den, och den passade perfekt. Jag kom ut och Justin gick fram och kysste mig.

-"Den är så vacker!" Jag ville gråta men höll inne tårarna. Han sa att han hade en till present men den skulle jag få ikväll.


_____________________________________________________________________________


Jaa inte det bästa menmen ;)

 
 
Ingen bild

Mathilda

13 januari 2012 19:17

meeeeeeeeeeeeeeer :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Skoglund - 22 juli 2012 19:19

Men bloggen läggs ner. Kapitlen kommer vara kvar men jag tänker inte skriva mer. Har varken tiden eller orken. Tack för att ni läsare var så engagerade! ...

Av Emilia Skoglund - 29 juni 2012 11:20

Kapitel 41   Del 1     Hur skulle mitt liv se ut om det inte var Justin jag mötte på flygplatsen, utan Josh? Skulle det se ut ungefär såhär?:     Vi hör en massa flickor skrika när vi kommer in på flygplatsen. Först låter det som om d...

Av Emilia Skoglund - 28 juni 2012 08:10

Jag skulle bara säga att jag håller på med ett kapitel, ett lååångt kapitel. Typ som gör att gottgöra er, för att ni är så flitiga läsare! :) Jag kan inte säga vad det handlar om, men jag hoppas verkligen att ni kommer tycka att det var värt att vänt...

Av Emilia Skoglund - 16 juni 2012 16:17

Kapitel 41         Jag tittade besviket på min arm. Flera veckor hade gått men ärren var inte borta än. Ingen på filminspelningen hade sagt något, men jag såg att dom stirrade. Jag hade flera gånger försökt prata med Josh, men han hade bara...

Av Emilia Skoglund - 29 maj 2012 19:24

Kapitel 40         Jag hade varit väldigt stressad på senaste tiden. Filmen, intervjuer, familjen, jag hade helt enkelt inte tid, och som grädde på moset hade jag inte längre Josh att prata med. Livet var inte lätt.  "Jag sticker nu, h...

Presentation


Heeeeey :D Jag heter Emilia och jag är en MEGA Belieber. Justin är en stor inspiration för mig, Never say Never! Puss och kram, gilla min Novell!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vem ska Michelle välja? Josh eller Justin?
 Justin
 Josh

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards